Мить нашого життя

Калейдоскоп новин

Відеомолитва


Мультимедіа

Православні медіа-ресурси

Баннер
Баннер
Монастыри и храмы УПЦ
Баннер
В Українській Православній Церкві помолились за упокій Блаженнішого Митрополита Володимира у 6-ту річницю його смерті

Неділю 4-ту після П'ятидесятниці, 5 липня 2020 року, у 6-ту річницю з дня смерті Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира (+2014), в Українській Православній Церкві помолилися за упокій Блаженнішого Митрополита Володимира. Про це повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ з посиланням на пресслужби єпархій.
За Божественною літургією в Успенському соборі Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври митрополит Вишгородський і Чорнобильський Павел у співслужінні митрополита Вінницького і Барського Варсонофія, архієпископа Бучанського Пантелеімона, єпископа Біловодського Павла звершив сугубу молитву за упокій приснопам'ятного Блаженнішого Митрополита Володимира (+2014), який очолював Українську Православну Церкву 22 роки і помер в цей день рівно шість років тому.
Після читання Євангелія на Літургії владика Павел звернувся до пастви зі словом проповіді, в якому розповів про Блаженнішого Митрополита Володимира:
«Все його життя, з самого дитинства, було присвячене служінню Богу. Як послідовник апостолів, він самовіддано трудився для блага Церкви, він зберіг єдність Церкви, примножив кількість храмів, священників, привів до Христа безліч людей. Він зберіг всіх нас в Церкві! Люди бачили цього святителя, прислухалися до його слова, багато хто повернувся з розколу. Можна тільки уявити собі, як було важко йому, коли захоплювалися храми. Але він вистояв і укріпив нас в стоянні у вірі. Вірю, що він зараз знаходиться біля престолу Божого і молиться за всіх нас! Будемо ж поминати наших наставників, будемо молитися за упокій Блаженнішого Митрополита Володимира, щоб Господь і нас сподобив вічних благ і вічної радості у Царстві Небесному!»
Після богослужіння владика намісник, архіпастирі, братія Лаври, парафіяни та паломники пройшли до могили Блаженнішого Митрополита Володимира (Сабодана), де митрополит Павел очолив заупокійну літію за спочилим Предстоятелем.

 

church.ua

 
Архієпископ Боголєп прокоментував заяву народного депутата про примусову стерилізацію

Ті, хто висуває ідею примусової стерилізації «неякісних» людей стоять на небезпечній дорозі присвоєння собі того, що належить одному Богу, сказав архієпископ Боголєп.
Народний депутат від партії «Слуга народу» Галина Третьякова, яка очолює Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики, у своїх міркуваннях про доцільність соціальних виплат безробітним громадянам підняла тему примусової стерилізації безробітних, у яких народжуються діти «низької якості». Ситуацію прокоментував архієпископ Олександрійський і Світловодський Боголєп, повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ з посиланням на сайт СПЖ.
«У суспільстві слова нардепа вже викликали дуже широкий резонанс, – зазначив ієрарх УПЦ. – І це природно, адже подібні заяви нагадують демографічну політику фашистської Німеччини, коли "неякісні" люди підлягали "утилізації". Але подібним висловлюванням насамперед слід дати оцінку з духовної точки зору».
По-перше, підкреслив владика Боголєп, примусова стерилізація – це пряме порушення найпершої за хронологією заповіді Божої, що дана людині ще в раю: «Плодіться і розмножуйтеся».
«Звичайно, людина має право обрати безшлюбне життя, прийняти чернецтво, тобто відмовитися від дітонародження, – уточнив він. – Але кожна людина подібне рішення має прийняти сама. Господь дарував кожній людині вільну волю, і держава не має права з якихось своїх міркувань у людини цю волю відняти. Адже тут мова не йде про вчинення людиною якогось злочину. Навіть невіруючі люди говорять про наявність в людині інстинкту продовження роду і називають цей інстинкт одним з головних. Тому примусова стерилізація суперечить задуму Божому про людину і не може бути прийнята релігійною свідомістю».
По-друге – це питання розподілу людей на «якісних» і «неякісних».
«Хто це повинен робити? За якими критеріями? В Євангелії ми читаємо: "Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді сяде на престолі слави Своєї, і зберуться перед Ним усі народи, і Він відділить одних від других, як відділяє вівчар овець від козлів; і поставить Він овець праворуч Себе, а козлів – ліворуч" (Мф. 25, 31-33). Тобто тільки Бог має право здійснити поділ людей. Тільки Він, Всевидючий, але також і Всемилостивий може зробити це безпомилково. Але і цей поділ відбудеться лише при кончині світу. А зараз же, кожен з нині живих, може змінити своє життя. Стати з грішного праведним, а також і навпаки», – сказав ієрарх.
І по-третє, зазначив він, «людина, яка висунула ідею примусової стерилізації "неякісних" людей, стоїть на небезпечній дорозі присвоєння собі того, що належить одному лише Богу».
«Тому реакцією на подібні заяви повен бути заклик такої людини до покаяння і напоумлення», – підсумував архієпископ Боголєп.

church.ua

 
Синод Константинопольского Патриархата заявил, что вопрос о форме преподания Причастия не подлежит обсуждению

В Константинопольском Патриархате заявили, что «Святое Причастие не подлежит обсуждению» «потому что мы верим, что через Святое Причастие верные получают Тело и Кровь Иисуса Христа Спасителя, и в Таинстве Таинств не может передаваться никакой болезни».
После переписки между Константинопольским Патриархом и Предстоятелями поместных Православных Церквей по этому вопросу Священный Синод Константинопольского Патриархата пришел к выводу, что нет никаких причин менять способ преподания Святого Причастия.
«Тем не менее, местным церковным властям позволительно принимать необходимые, но временные меры, но всегда по согласованию с Фанарем», — сообщает по поводу принятого Синодом Константинопольской Церкви решения греческий сайт «Ромфея».
Как видно, и в этом вопросе Константинопольский Патриарх позиционирует себя как «восточный Папа» и пытается представить свое решение как обязательное для всей Православной Церкви.
Священный Синод Константинопольского Патриархата также обсудил некоторые вопросы, связанные с церковной жизнью различных епархий Константинопольской Церкви.
В частности, Священный Синод полностью поддержал архиепископа Австралийского Макария и одобрил его работу, которую назвали «динамичным пастырским служением».
Священный Синод «глубоко возмущен» митрополитом Никандром Иринуполисским в связи с его участие в делах этой епархии Константинопольского Патриархата, которые сочтены выходящими за рамки его полномочий.
Священный Синод приветствовал тот факт, что Вселенский Патриарх наложил на иеромонаха Дамаскина из Свято-Георгиевской кельи монастыря Кутлумуш шестимесячное отлучение «за его неканоническую и позорную акцию против святой архиепископии Австралии и ее архиепископа вместо того, чтобы мирно молиться за них».

 
Археологи разыскивают в Турции могилу святого Власия Севастийского

Археологи разыскивают в Турции могилу святого Власия Севастийского. Он был епископом Севастии в IV веке и стал мучеником за Христа во время гонений на христиан императоров Диоклетиана и Лициния.
По данным Daily Sabah, которые приводит румынский православный сайт Basilica.ro, в турецкой провинции Сивас (бывшая Севастия) эксперты ведут раскопки, чтобы найти могилу святого Власия. Православная Церковь чествует память этого святого 11 февраля.
Святой Власий также был широко известен и почитался на Западе. Святой жил во время гонений, предпринятых императорами Диоклетианом (284-305 гг.) и Лицинием (307-323 гг.).
Предание гласит, что он был рукоположен своим предшественником, святым Евстратием, в то время как последний был заключен в тюрьму за свою Христианскую веру и должен был принять мученическую смерть.
Святой Власий во время гонений укрылся в пустыне, но был найден охотниками, которые объявили об этом начальнику провинции Агриколе. Когда солдаты пришли, чтобы взять его на пытки, он благословил их и радостно пошел навстречу смерти. Власий принял мученическую смерть в 316 году вместе с семью христианками и двумя их детьми.
Святой Власий считается покровителем беременных и домашних животных. Когда он вылечил ребенка, который задыхался, подавившись рыбьей костью, его также стали почитать как целителя шейных ран и заболеваний горла.

СЕДМИЦА.РУ

 
Верховный суд США постановил наказывать организации за отказ брать на работу представителей ЛГБТ, это может коснуться и церквей

Вечером 15 июня 2020 года заголовки главных мировых новостных изданий запестрели новостью об «исторической» победе ЛГБТ-сообщества в Верховном Суде США. Прецедент действительно будет иметь большие последствия для США, особенно для юридических лиц, которые трудоустраивают работников. Церкви не исключение.
Верховный суд отдал победу ЛГБТ-сообществу в спорах, которые велись вокруг так называемого «седьмого раздела» Закона о гражданских правах, в котором говорится о запрете дискриминации граждан по их биологическому полу, расе, цвету кожи, религии или национальном происхождении.
То есть, в законодательстве о гражданских правах полностью отсутствовала ЛГБТ-терминология, такая как «гендер», «трансгендер» и «ориентация», а, следовательно, закон в данном случае не защищал интересы представителей ЛГБТ.
В последние годы именно вокруг «седьмого раздела» шли различные трудовые и судебные споры. Очевидно, что суды, опираясь на существующее законодательство, становились на сторону работодателей, а не уволенных работников, которые отмечали, что их увольнение незаконно, так как оно было сделано из-за их ориентации.
Чтобы вынести решение в пользу ЛГБТ-сообщества, судьи Верховного суда прибегли к гипотетическому разбору вымышленных ситуаций, когда, например, на работу пришли устраиваться два мужчины, но один из них, по биологическому полу является женщиной (то есть он трансгендер). Когда работодатель предпочитает мужчину традиционной ориентации, он дискриминирует другого не просто по признаку сексуальной ориентации (ведь закон этого напрямую не запрещает), но и по признаку биологического пола, ведь человек является трансгендером, его биологический пол является женским, именно это, гипотетически, и не нравится работодателю.
Именно такое «широкое» толкование закона позволило суду удовлетворить иски ЛГБТ-сообщества и создать прецедент, который фактически обязывает все суды в будущем удовлетворять подобные иски на местах.
«Работодатель, освобождает физическое лицо только потому, что оно является геем или трансгендером, пренебрегает законом», — заявили судьи Верховного Суда США.
Особое беспокойство вызывает то, что эта норма закона касается, в том числе, и религиозных организаций. То есть, если на должность в церкви будет претендовать гей или лесбиянка, а церковь откажет в трудоустройстве из-за ориентации кандидата. В случае, если такое лицо обратится в суд, на церковь будут наложены санкции, и церковь обяжут принять на работу такого кандидата.
Но не все члены Верховного суда согласны с такой трактовкой. Судья Самуэль Элито заявил, что «судебное большинство зашло слишком далеко», а решение суда он назвал «законодательством» (имеется в виду, что суд превысил свои полномочия и в этом случае узурпировал роль Конгресса США).
Другой судья Верховного суда Бретт Кавано выразил аналогичный аргумент: «В соответствии с распределением полномочий, вносить изменения в «седьмую главу»может только Конгресс США или Президент, а не суд».
Ожидается, что теперь, по всей стране, будут регистрироваться тысячи исков против работодателей с обвинением в дискриминации (как на этапе приема на работу, так и на этапе увольнения), из-за сексуальной ориентации истцов.

 

СЕДМИЦА.РУ

 
Ієрарх УПЦ закликав вірян підтримати петицію на захист Києво-Печерської Лаври

Глава Адміністративного апарату Київської митрополії УПЦ єпископ Баришівський Віктор (Коцаба) пояснив, яка з чотирьох петицій на захист Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври створена парафіянином Української Православної Церкви, й закликав віруючих її підтримати. Про це повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ з посиланням на сайт СПЖ.
Після того, як 15 квітня 2020 року на сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України з'явилася петиція про передачу Свято-Успенської Києво-Печерської лаври "ПЦУ", віряни канонічної Церкви розмістили зустрічну петицію в захист Лаври. Проте пізніше там з'явилося ще три з аналогічним текстом.
Щоб з'ясувати, за яку з цих чотирьох петицій можна голосувати, і чи потрібно це робити взагалі, СПЖ звернулася до єпископа Віктора.
«Безумовно, долю Лаври не можуть вирішувати ніякі петиції, – повідомив архієрей. – Про це нещодавно сказав і Блаженніший Митрополит Онуфрій. Лавра – це найдавніший монастир, побудований нашими предками, в якому в наш час ченці щодня моляться за Україну, владу та воїнство, і всіх українців. Існує вікова історія і традиція Лаври, тому її не можна передавати з рук у руки, як будівлю на аукціоні».
Однак, на думку ієрарха, віряни можуть донести до влади свою позицію з даного питання, проголосувавши за захист обителі від будь-яких посягань.
Єпископ Віктор повідомив, що автор однієї з опублікованих петицій (тієї, що набрала на момент виходу новини близько 16 000 голосів – ред.) Родіон Абрамович є прихожанином УПЦ і студентом заочного сектору 4 курсу Київської духовної семінарії.

 

church.ua

 
Митрополит Антоній попросив віруючих УПЦ стати донорами крові і виступив з ініціативою тим, хто перехворів на коронавірус, здати плазму крові

Керуючий справами УПЦ митрополит Бориспільський і Броварський Антоній закликав віруючих Української Православної Церкви стати донорами та допомогти лікарням подолати дефіцит донорської крові, що виник через карантин коронавірусної хвороби в Україні. А також виступив з ініціативою тим, хто перехворів на коронавірус, здати плазму крові. Про це владика написав на своїй сторінці у фейсбук, повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ.

«Міністерство охорони здоров'я України повідомило про те, що через карантин і коронавірусну хворобу в лікарнях виник дефіцит донорської крові. Число донорів впало у два рази. І це при тому, що один донор може врятувати цілих три життя!», – зазначив митрополит Антоній.
З огляду на цей факт, він попросив віруючих Української Православної Церкви допомогти тим, хто зараз потребує підтримки. «Ставши донором, кожен з нас виконає те, до чого нас закликав Господь: «Будьте ж милосердні, як і Отець ваш милосердний» (Лк. 6, 31-36)», – написав керуючий справами УПЦ.
Ієрарх пояснив, що, згідно з інформацією міністерства, здавати кров під час карантину безпечно, якщо дотримуватися загальних норм безпеки. Також відзначено, що донорам дозволено користуватися громадським транспортом під час карантину з тим, щоб вони могли дістатися до лікарень.
«Зі свого боку пропоную всім, хто буде готовий здати кров, ознайомитися з необхідними даними на сайті donor.org.ua. У розділі «Інформація» ви знайдете відповіді на питання, пов'язані з практичною стороною здійснення донорства, а також – контакти волонтерів, які в різних містах України забезпечують допомогу хворим дітям (в тому числі й по лінії отримання донорської крові)», – повідомляє він.
Митрополит Антоній також виступив з пропозицією підтримати ініціативу здати плазму крові тим, хто перехворіли на коронавірус.
«Крім цього, хотів би відзначити недавню спільну ініціативу Білоруської Православної Церкви і Міністерства охорони здоров'я республіки Білорусь, які звернулися до віруючих, які перехворіли на коронавірус, із закликом здати плазму крові (її використовують для лікування тяжкохворих пацієнтів, оскільки вона містить антитіла, здатні боротися з COVID-19). Упевнений, що подібна ініціатива може бути актуальною і для України. У зв'язку з цим підкреслю, що ми відкриті для проведення відповідних консультацій з українськими медиками», – зазначив архієрей УПЦ.

 
<< Перша < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Остання >>

Сторінка 1 з 273

Останні коментарі

Реклама

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1186
mod_vvisit_counterВчора2190
mod_vvisit_counterМісяць31425
mod_vvisit_counterЗа весь час3257698

Зараз онлайн: 46
Офіційний сайт Черкаської єпархії УПЦ