Мить нашого життя

Калейдоскоп новин

Відеомолитва


Мультимедіа

Православні медіа-ресурси

Баннер
Баннер
Монастыри и храмы УПЦ
Баннер
Офіційний сайт Черкаської Єпархії УПЦ
Батьківська субота: чим ми можемо допомогти спочилим? — практичні поради від священика (відео)

Батьківська субота: чим ми можемо допомогти спочилим? — практичні поради від священика (відео)Як поводити себе в храмі та на кладовищі в поминальну суботу, що ми можемо зробити для вже померлих, та в чому саме значущість нашої молитви за спочилих родичів як для них, так і для нас самих? Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ публікує практичні відеопоради від протоієрея Сергія Вейго, благочинного Кладовищенського благочиння УПЦ м. Києва.

Во вторую, третью и четвертую субботы Великого поста Святая Церковь предлагает нам вознести святые молитвы об усопших сродниках наших, о тех людях, которые уже не имеют возможности покаяться, которые предстоят перед Богом и ожидают Суда Божьего.

Для чего мы собираемся под сводами храмов, чтобы помолиться о наших усопших?


Может быть, действительно жизнь заканчивается смертью, и после этого нет ничего?! Однако, если верить этому, то мы идем наперекор Священному Писанию, наперекор словам Господа нашего Иисуса Христа, Который говорит о том, что в жизни вечной люди живут, как ангелы, о том, что Церковь Христова на протяжении всей истории молится о тех, кто уже не с нами. Да и в Ветхом Завете также есть указание на то, что жизнь человеческая не заканчивается биологической смертью. Если есть люди, которые нам дороги, которых мы любили при жизни, то эта любовь не оканчивается их смертью. Мы веруем и исповедуем, мы чаем в воскресение мертвых, как говорит Символ веры, также мы веруем и исповедуем, что придет время, когда каждый будет призван на Страшный Суд. Но до этого Церковь верует и исповедует тот Суд, который совершает Бог над человеком после его смерти.

 
У кафедральному соборі молились за душі загиблих у роки Великої Вітчизняної війні

У кафедральному соборі молились за душі загиблих у роки Великої Вітчизняної війніСьогодні Високопреосвященніший митрополит Черкаський і Канівський Софроній підніс молитви за всіх загиблих за Батьківщину у роки Великої Вітчизняної війні. Разом з Владикою молилися клірики собору.

Прес-служба Черкаської єпархії
Фото протодиякона Іоанна Поліщука

 
Заява Священного Синоду УПЦ щодо ситуації в українському і світовому Православ'ї

Священний Синод Української Православної Церкви на засіданні 3 квітня 2019 року обговорив ситуацію, що склалася в церковному житті України та у світовому Православ'ї після антиканонічного надання Константинопольським Патріархатом Томосу про автокефалію новоствореній «Православній Церкві України», і заявляє таке:

Констатуємо, що ідея подолання церковного розколу в Україні через надання Томосу про автокефалію неканонічним церковним угрупованням («УПЦ КП» та «УАПЦ») виявилася помилковою. Жодна з Помісних Православних Церков не визнала цього незаконного діяння Константинопольського Патріархату, а значна частина Помісних Церков, зокрема Антіохійська, Руська, Кіпрська, Сербська, Польська, Албанська та Православна Церква в Чеських землях і Словаччині в різних формах вже висловили свою незгоду з рішеннями Константинопольського Патріархату. Помісні Церкви також заявили, що не визнають новоствореної «Православної Церкви України», не визнають дійсності хіротоній у цій структурі та забороняють своєму духовенству мати будь-яке молитовне спілкування і літургічне співслужіння з її представниками. Таким чином, не відбулося рецепції, тобто сприйняття світовим Православ'ям цих дій Константинопольського Патріархату, який фактично спробував легалізувати розкол. Відповідно, легалізація розколу — це не той шлях, яким можна досягнути церковної єдності. Нагадуємо, що згідно з історико-канонічною традицією Церкви, автокефалія надається лише єдиній Церкві в межах певної держави, а не якійсь частині, що відкололася від Тіла Церкви.
Слід визнати, що історична та канонічна аргументація, яка наводиться Константинопольським Патріархатом щодо власного права й можливості втручання у справи інших Помісних Церков, є безпідставною, штучною, надуманою та суперечить Церковним канонам. Відповідно, Константинопольський Патріархат не мав жодного права втручатися у церковне життя України. Дії і аргументація Константинопольського Патріархату, який незаконно зняв анафему з головного винуватця українського церковного розколу Філарета Денисенка, а також визнав ієрархію «УАПЦ», у якої апостольське спадкоємство взагалі відсутнє, свідчать про те, що на Фанарі не розуміють до кінця суті того, що відбулося і відбувається в православному середовищі України. Насправді, Філарет Денисенко був анафематствований не за те, що прагнув автокефалії, як заявляють у Константинопольському Патріархаті, а за аморальне особисте життя, нерозкаяний тяжкий гріх вчинення розколу в Церкві, за створення паралельної розкольницької ієрархії та квазіцерковної структури, яка протягом усього свого існування протистояла і продовжує вже під іншим іменем боротися з канонічною Українською Православною Церквою, а тепер навіть загрожує зруйнувати єдність між Помісними Православними Церквами.
Слід констатувати, що дії Константинопольського Патріархату в Україні завдали великої шкоди українському Православ'ю, а також стали загрозою для всеправославної єдності. Вважаємо, що Константинопольський Патріархат і особисто Патріарх Варфоломій має визнати свою помилку і працювати над її виправленням. Способом виправлення цієї помилки могло би бути відкликання Томосу, заклик до розкольників про покаяння в гріху розколу та скликання Всеправославного зібрання задля соборного вирішення українського церковного питання.

 
В одной лодке с Иисусом

В одной лодке с ИисусомКогда-то наш мир был един.
Человек целиком и полностью был в Боге. А Бог так же без остатка был в человеке и во всём мире его. И Сад Божий был один на всех.
Но однажды человек почувствовал, что Бог для него скорее бремя, чем благо. Бремя совместности. Это когда то и дело нужно учитывать интересы того, кто рядом. Это сложно. А у всякой сложности должен быть резон.
Никакого разумного основания для того, чтобы терпеть эту проблему, человек не нашёл. И поэтому решил порвать с Богом.
Человек думал так: голова и руки у меня есть. Сад мой обилен и щедр. Зачем мне Бог с Его проблемами?
Бог же, увидев это всё в человеке, задал ему прямой вопрос: Кто Я для тебя — Жизнь или обуза?
Человек смутился. Жизнью своей он Бога не считал. Скорее, обузой. Но сказать об этом прямо ему было как-то неловко. Человек молчал.
А Бог не стал переспрашивать. Он и без слов всё понял. Развернулся и ушёл.
И мир рухнул.

 
Архійєрейське служіння у Свято-Покровському Красногірському монастирі

Архійєрейське служіння у Свято-Покровському Красногірському монастиріУчора, 3 травня, у Світлу П'ятницю, Православна Церква вшанувала чудотворний образ Божої Матері «Життєдайне Джерело». Цей день з особливим піднесенням відзначається у Свято-Покровському Красногірському монастирі.

Митрополит Черкаський і Канівський Софроній, вікарний єпископ Золотоніський Іоанн прибули до обителі, щоби привітати черниць, численних прочан і очолити святкову Божественну літургію. Разом з архієреями служили священики Лівобережжя та з інших благочинь нашої єпархії.
По завершенні літургії за сталою традицією відбулася хресна хода та молебень біля джерела, що знаходиться на подвір'ї монастиря.
Архієреї привітали присутніх з Великоднем, святом ікони й надали усім своє архіпастирське благословення.

Прес-служба Черкаської єпархії

 
<< Перша < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Остання >>

Сторінка 3 з 399

Реклама

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні248
mod_vvisit_counterВчора696
mod_vvisit_counterМісяць17434
mod_vvisit_counterЗа весь час2560866

Зараз онлайн: 6
Офіційний сайт Черкаської єпархії УПЦ