Мить нашого життя

Калейдоскоп новин

Відеомолитва


Мультимедіа

Православні медіа-ресурси

Баннер
Баннер
Монастыри и храмы УПЦ
Баннер
Офіційний сайт Черкаської Єпархії УПЦ
У кафедральному Михайлівському соборі відбулося прощання з Митрополитом Черкаським і Канівським Софронієм

У кафедральному Михайлівському соборі відбулося прощання з Митрополитом Черкаським і Канівським СофроніємСьогодні для Черкаської єпархії скорботний день: прощання з Митрополитом Черкаським і Канівським Софронієм – видатним архіпастирем Української Православної Церкви, великим патріотом, церковним і громадським діячем. Тисячі вірян, численне духовенство, ченці і черниці прийшли проститися з Владикою, вклонитися йому за невтомну працю, яка увійшла в сучасну історію Черкащини й всієї України, була насичена багатьма подіями і здобутками.


Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій висловив співчуття єпископу Золотоніському Іоанну, вікарію Черкаської єпархії, та духовенству і пастві Черкаської єпархії у зв'язку з кончиною митрополита Черкаського і Канівського Софронія.
У цьому звернененні говориться:


З глибоким сумом сприйняли звістку про завершення земного життя Преосвященного митрополита Черкаського і Канівського Софронія.
Його земний шлях припав на тяжкий час, коли наша Церква зазнавала гонінь, а віряни піддавалися утискам. Проте, слідуючи за покликом свого серця, спочилий Архіпастир здобув духовну освіту, прийняв священний сан, а згодом і чернечий постриг, аби зрозуміти любов Христову, яка перевищує розуміння, та сповнитися всією повнотою Божою (див. Єф. 3:19). Владика Софроній завжди сміливо сповідував та відстоював православну віру.
Спочилий зігрівав у собі дар Божий, і тому Бог дав йому духа не страху, а сили, і любові, і здорового розуму (2 Тим. 1, 6-7). За роки своєї плідної архіпастирської праці він заслужив глибоку повагу єпископату, духовенства та вірян нашої Церкви. Добре знані по всій Україні турботи Його Високопреосвященства щодо зведення чудових храмів і соборів, які стали не лише архітектурною окрасою нашої землі, але й духовними врачебницями, в котрих і зараз отримують зцілення та відраду тисячі спраглих душ. Невтомно звершуючи святительське служіння, Владика підняв з руїн церковне життя Черкащини, для багатьох людей став прикладом мужності у вірі, стійкості духу і витримки. Митрополит Софроній був щирою, глибоко віруючою і люблячою Бога людиною. Він вмів поєднувати служіння Церкві з притаманним йому справжнім патріотизмом. Всім пам'ятні його духовні подвиги, ревне і самовіддане служіння для блага українського православного народу.
Серцем поділяючи скорботу, молимося про упокоєння душі новопреставленого видатного ієрарха, святителя, молитвеника, подвижника віри та благочестя.
Чин відспівування благословляємо очолити постійному члену Священного Синоду Преосвященному митрополиту Бориспільському і Броварському Антонію, керуючому справами Української Православної Церкви.
Висловлюємо Наше співчуття пастві Черкаської єпархії, рідним, близьким та всім, хто знав і поважав владику Софронія.
Вічна пам'ять невтомному труженику на ниві Господній!

З благословення Предстоятеля УПЦ Божественну літургію у Михайлівському соборі, а також уставний чин погребіння спочилого Владики Софронія очолив Керуючий справами УПЦ, митрополит Бориспільський і Броварський Антоній, якому співслужили митрополит Полтавський і Миргородський Филип, єпископ Баришевський Віктор, єпископ Ірпенський Марк, єпископ Бородянський Лавр. Зустрічав високих гостей і служив з ними вікарний єпископ Золотоніський Іоанн. Разом з архієреями служили сотні священиків з усієї Черкаської єпархії та інших областей України.
Висловити своє співчуття до собору прийшли міський голова Черкас Анатолій Бондаренко, відомі громадські діячі.
Владику Софроній поховано на подвір'ї збудованого його трудами кафедрального Михайлівського собору навпроти головного вівтаря.
Владика Антоній оголосив указ Предстоятеля УПЦ Блаженнішого митрополита Онуфрія, згідно якого обов'язки керуючого Черкасько-Канівськоою єпархією тимчасово покладені на вікарного єпископа Золотоніського Іоанна.

Прес-служба Черкаської єпархії
Фотозвіт про сьогоднішню подію – на «ФОТОЛІТОПИСУ ЧЕРКАСЬКОЇ ЄПАРХІЇ»

 
Б Е С Е Д А НА ВСЕБЛАЖЕННОЕ УСПЕНИЕ ПРЕНЕПОРОЧНОЙ ВЛАДЫЧИЦЫ НАШЕЙ БОГОРОДИЦЫ И ПРИСНОДЕВЫ МАРИИ СВЯТИТЕЛЯ ГРИГОРИЯ ПАЛАМЫ, АРХИЕПИСКОПА ФЕССАЛОНИКИЙСКОГО

Б Е С Е Д А НА ВСЕБЛАЖЕННОЕ УСПЕНИЕ ПРЕНЕПОРОЧНОЙ ВЛАДЫЧИЦЫ НАШЕЙ БОГОРОДИЦЫ И ПРИСНОДЕВЫ МАРИИ СВЯТИТЕЛЯ ГРИГОРИЯ ПАЛАМЫ, АРХИЕПИСКОПА ФЕССАЛОНИКИЙСКОГОНастоящее мое слово к любви вашей вызывается и любовию, и необходимостью. Я говорю не потому только, что, по причине своей любви к вам, желаю, чтобы спасительное слово достигло вашего боголюбивого слуха и, таким образом, напитало ваши души; но и потому, что мне весьма необходимо, совместно с похвалами в церкви, излагать величие Приснодевы и Богоматери. И как желание, будучи сугубым против обыкновенного, побуждает и склоняет, так и неизбежная необходимость вынуждает; хотя слово не может постигнуть того, что выше всяких слов, подобно тому. как глаз не может пристально взирать на солнце. А поскольку не свойственно говорить о том, что выше слов, то любовь к Богоматери должно освящать по преимуществу песнопениями. Если "честна смерть преподобных" (Пс.115, 6), и "память праведнаго с похвалами" (Притч. 10, 7), то насколько более - память Святейшей святых, чрез Которую - всякое освящение святым, - память Приснодевы и Богоматери, которую (память) нам прилично сотворить с величайшими благохвалениями? Мы ныне празднественно творим святое Успение, или преставление, чрез которое Умаленная на краткое время пред Ангелами, превзошла без сравнения Ангелов и Архангелов, и сущие над ними премирныя Силы, Своей близостию к Богу и от века предначертанными и совершившимися над Нею чудными делами. Ибо ради Нее были предречения богодухновенных пророков, чудотворения, предуказавшие на великое чудо вселенной - Сию Приснодеву и Богоматерь; установления Духа, разнообразно прообразовавшие будущую действительность; обетования о рождении Имеющей родить бессеменно Рождаемого от Бога Отца предвечно... Царь всяческих возжелал таинственной красоты Приснодевы, как предрек Давид, и в Нее вселилась воплотившаяся Сила Всевышнего не чрез мрак и огонь, как Богодухновенному Моисею, и не посредством бури и облаков, как пророку Илии явила Свое присутствие; а непосредственно, без всякой завесы Сила Вышнего осенила всепречистое и девственное чрево. Так несказанно вселилось в Нее и из Нее произошло облеченное плотию Слово Божие, и "на земли явися и с человеки поживе" (Вар. 3, 38), обожив нашу природу и даровав нам, согласно с Божественным апостолом, то "в няже желают Ангели проникнути" (1 Пет. 1, 12), и в этом - чудное прославление и пречестная слава Этой Приснодевы.
А какое слово в состоянии изъяснить то, что было после неизреченного рождения? Ибо, содействовавшая и сострадавшая свыше произведенному чрез Нее истощанию Слова Божия, Она и спрославляется вместе с Ним, по достоянию сопревозносится, прибавляя величия к чудным величиям. Но и по восшествии на Небо Воплотившегося из Нее, Она, по доставленному Ей от Него, превосходящему ум и слово величию, как бы соревновала Ему многообразными подвигами и молитвами, а также попечениями о всем мире, ободрениями проповедников во всех концах земли; и вообще для всех Она была единственной опорой и утешением, всячески содействуя благовестию Евангельскому и, ясно являя Сама на Себе и жизнь исполненную борьбы, и господство над умом и словом. Поэтому, конечно, живоносна и смерть Ее, переводящая в Небесную и бессмертную жизнь; и воспоминание ее есть радостный праздник и всемирное торжество. Руками Сына Ее был принят Богоносный дух Приснодевы; Им же немного спустя, и родственное то тело было переселено в вечную и Небесную обитель. Все это справедливо и вполне приличествовало. В самом деле, многие удостоились от века Божественного благоволения, славы и могущества, как и Давид говорит: "мне же зело честни быша друзи Твои, Боже, зело утвердишася владычествия их. Изочту их, и паче песка умножатся" (Пс. 138, 17, 18). "Многи дщери, - по Соломону, - стяжаша богатство, и многи сотвориша силу" (Притч. 31, 30). Сия же - Пречистая Дева и превознеслась над всеми и всем: Она единая, ставши между Богом и родом человеческим, сотворила Бога Сыном человека, а людей соделала сынами Божиими; Она соделала землю небом и обоготворила род человеческий; Она единая из всех превыше всякаго естества явилась Матерью Бога по естеству, а чрез несказанное рождение стала царицей всякой сущей в мире и премирной твари, и, возвышаясь таким образом над подчиненными Ей чрез Нее Самое, и, делаясь Сама причастницей высшего избрания чрез Божественного Духа, Она является высочайшей из превознесенных и блаженнейшей царицей блаженного рода.

 
Воспоминание о Тайной Вечере и наше новое рождение

Воспоминание о Тайной Вечере и наше новое рождениеСегодня, братие, день, когда Господь впервые на земле совершил Божественную литургию. Литургия с греческого языка означает общее дело, т.е. то дело, которое связывает христиан в единую Церковь. И мы с вами в этот день обращаемся к Богу с молитвой:
«Вечери Твоей тайной днесь, Сыне Божий, причастника мя прими...»

Господь совершил первую литургию втайне. Совершил в Сионской горнице, собрав Своих учеников. В чем же смысл этого действия? Действие, которое Господь, совершив, заповедал нам: «Сие творите в Мое воспоминание» (Лк. 23, 19).
Т.е. память о Христе и осуществляется посредством Божественной литургии. Что произошло в Сионской горнице? Господь собирался принять страдание за человеческий род. За всех людей, которые жили на земле прежде, которые жили в Его время, и за тех, которые будут жить в будущие века, т.е. и за всех нас. Он приносит Свою жизнь за жизнь мира, как говорит евхаристическая молитва. Христос умирает за спасение всего мира. Для того, чтобы исцелить нас от греха, снять с нас то проклятие, которому подвергся человеческий род, отпавший от Бога. И воскресить нас из мертвых, даровав Свое Вечное Царство. Тот хлеб, который Он предлагает ученикам на Тайной вечере, Он называет Телом Своим. И, взяв хлеб, Он помолился над ним, воздев глаза к небу, и, благословив, преломил, и, подавая ученикам, сказал: «Примите и ешьте – это Тело Мое, за вас преломляемое во оставление грехов» (см. Мф. 26, 26).
И затем, взяв чашу и подняв глаза к небу, Он помолился над ней и, давая каждому из учеников, сказал: «Пейте от нее все, это – кровь Моя, за вас изливаемая во оставление грехов» (см. Мф. 26, 27-28).
И затем дал заповедь: «Делайте это в память обо Мне».
И с тех пор в течение двух тысяч лет ежедневно совершается эта Божественная литургия, связывая нас всех в Единое тело Христово. Телом Христовым мы называем тот хлеб, который Господь претворил в Свое истинное и подлинное Тело. Телом Христовым апостол Павел называет Церковь.

 
Відійшов до Господа Митрополит Черкаський і Канівський Софроній

Відійшов до Господа Митрополит Черкаський і Канівський СофронійЗ глибокою скорботою і сумом сповіщаємо, що 22 червня о 23:08 на 81-му році життя після тривалої і виснажливої хвороби відійшов до Господа митрополит Черкаський і Канівський Софроній – видатний архіпастир землі Черкаської, храмобудівничий, невтомний трудар на ниві Божій.

 
ВРЦіРО закликає Комітет Верховної Ради відхилити гендерні законопроекти 3316, 3316-2 та 3316-3

Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій застерігає парламент від прийняття законопроектів, які спрямовані на впровадження гендерної ідеології в законодавство України. Занепокоєння ВРЦіРО пов'язано із тим, що у вівторок, 16 червня 2020 року, парламент додатково включив до порядку денного третьої сесії законопроєкти № 3316, № 3316-2 та № 3316-3, які доручається профільному комітету підготувати і доопрацювати для розгляду. Про це повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ з посиланням на сайт irs.in.ua.

Засідання Комітету з питань правоохоронної діяльності щодо розгляду цих законопроєктів заплановане вже на середу, 17 червня.
На переконання ВРЦіРО, і законопроєкт № 3316, і альтернативні проєкти № 3316-2 та № 3316-3 містять проблемні норми, які посилюють кримінальну відповідальність за злочини у разі наявності в особи "упереджень, забобонів, стереотипних поглядів".
На думку Ради Церков, ці категорії є суб'єктивними та знаходяться у площині, яка не може бути об'єктивно оцінена з точки зору права. Натомість викликає занепокоєння намагання запровадити такий прецедент, коли посадові особи будуть визначати, що є кримінально карними забобонами і стереотипами, а що є так би мовити "нормальними", "допустимими" поглядами людини.
Релігійні діячі наголошують, що такий підхід містить ознаки порушення конституційного права людини на свободу думки, совісті та вираження поглядів, адже державна влада наділяється правом оцінювати переконання людини і в залежності від цього, збільшувати чи зменшувати покарання.
Раніше, ВРЦіРО надіслала до парламентського Комітету звернення з аргументацію необхідності відхилення законопроєкту № 3316, заявляючи, що ця ініціатива прямо загрожує кримінальним переслідуванням учасникам просімейних мирних акцій, які будуть виступати за популяризацію природних шлюбних стосунків – лише між чоловіком і жінкою.
Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій закликає парламентський Комітет з питань правоохоронної діяльності відхилити проєкт № 3316 та альтернативні законопроєкти № 3316-2 та № 3316-3, в яких задекларовано намір протидії злочинам на ґрунті ненависті за ознаками сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, оскільки вони потребують суттєвого доопрацювання.
Нагадаємо, що раніше 58 народних депутатів України із різних парламентських фракцій спрямували колективне депутатське звернення до голови Комітету з питань правоохоронної діяльності з критикою даної законодавчої ініціативи та проханням взяти до уваги аргументи церков і релігійних організацій.

church.ua

 
<< Перша < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Остання >>

Сторінка 4 з 420

Останні коментарі

Реклама

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1409
mod_vvisit_counterВчора2499
mod_vvisit_counterМісяць29458
mod_vvisit_counterЗа весь час3255731

Зараз онлайн: 29
Офіційний сайт Черкаської єпархії УПЦ