Мить нашого життя

Калейдоскоп новин

Відеомолитва


Мультимедіа

Православні медіа-ресурси

Баннер
Баннер
Монастыри и храмы УПЦ
Баннер
Офіційний сайт Черкаської Єпархії УПЦ
Голова Відділу з питань охорони здоров'я УПЦ звернувся до віруючих щодо загрози пандемії коронавірусу: Ми очікуємо на офіційне рішення Священного Синоду з цього питанню

Звернення
митрополита Львівського і Галицького Філарета
Голови Синодального відділу УПЦ з питань охорони здоров'я і пастирської опіки медичних закладів щодо загрози пандемії коронавірусу COVID-19 в Україні
17 березня 2020 року

Дорогі браття і сестри, шановні українці! Багатьох народів і країн світу торкнулась серйозна хвороба – коронавірус COVID-19. За даними Міністерства охорони здоров'я України, станом на 17 березня 2020 року, в світі зафіксовано близько 170 000 випадків захворювання, в Україні – 7 випадків.
Попри невелику кількість хворих в Україні, як керівник департаменту Церкви з питань охорони здоров'я і пастирської опіки медичних закладів, я закликаю Вас з усією відповідальністю поставитися до заходів профілактики цього захворювання, адже, як показує практика інших країн, від цього дійсно може залежати наше життя і життя наших близьких.
За даними ВОЗ Коронавіруси відомі світу вже давно, але COVID-19 є новим тому, що він мутував, прийшовши від кажанів. Його симптоми схожі з попередніми, але головною відмінністю є довший інкубаційний період – до 14 днів і навіть можливо до 27. Тому наразі вкрай необхідно зменшити кількість будь-яких зустрічей з колегами і друзями. Особливо рекомендується уникати контакту з людьми похилого віку. Намагайтесь бути вдома і без особливої потреби нікуди не виходити.
Ризик смертності для чоловіків становить майже 5% (для тих, хто палить – більше), для жінок – близько 3%. Діти це захворювання переносять легше, а от літні люди і люди з хронічними захворюваннями знаходяться в зоні ризику.
Зважаючи на особливості можливого поширення цього коронавірусу, Всесвітня організація охорони здоров'я рекомендує багато засобів профілактики.

Хочу ще раз на них наголосити:

 
У Покровському Красногірському монастирі Владика Софроній звершив постриг дев'ятьох нових схимниць

У Покровському Красногірському монастирі Владика Софроній звершив постриг дев'ятьох нових схимниць26 березня 2020 року у Свято-Покровському Красногорському жіночому монастирі поблизу м. Золотоноша Черкаської єпархії Української Православної Церкви відбувся постриг у схиму дев'яти монахинь.
Постриг в схиму (найвищий ступінь православного чернецтва) звершив митрополит Черкаський та Канівський Софроній.
Владика благословив схимниць на подвиг посиленої молитви у цей непростий час випробувань нашої віри і вірності Святому Православ'ю.

Прес-служба Черкаської єпархії

 
Священний Синод УПЦ благословив підносити особливу молитву впродовж коронавірусного карантину

Священний Синод Української Православної Церкви закликав духовенство, чернецтво і мирян до підсиленої молитви та затвердив текст молитви і прохань на сугубій єктенії, що необхідно підносити за Божественними літургіями впродовж періоду коронавірусного карантину. Про це повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ з посиланням на Канцелярію Київської Митрополії.
Також Синод благословив звершувати богослужіння молебнями з окропленням святою водою та церковним дзвоном.
Текст Звернення Священного Синоду щодо церковного життя в умовах поширення коронавірусу COVID-19 буде виголошено в неділю, 22 березня 2020 року, в усіх храмах і монастирях Української Православної Церкви.
Водночас Священний Синод закликав духовенство і вірян уважно ставитися до рішень і рекомендацій Міністерства охорони здоров'я України і органів державної влади щодо протиепідемічних заходів і обмежень.
Окрім того, як зазначили члени Синоду, у випадку погіршення ситуації з поширенням коронавірусної інфекції, що вимагатиме додаткових обмежень, єпархіальним архієреям необхідно узгоджувати свої рішення з Предстоятелем УПЦ.

Проханя на сугубій єктенії

Милостивно призри, Господи, на недуги и болезни людей Твоих, и умилосердися, мы бо в покаянии Тебе исповедающеся зовем, скоро услыши нас и помилуй.
Еще́ мо́лимся, о е́же прия́ти Бо́гу покая́ние нас, гре́шных рабо́в Свои́х, и очи́стити нас от грехо́в на́ших, и беззако́ния на́ша отъя́ти от нас; рце́м вси: Го́споди, услы́ши и ми́лостивно поми́луй.
Еще́ мо́лимся Тебе́ , Го́споду Бо́гу на́шему, о е́же яви́ти нам ми́лости Своя́ вели́кия и уста́вити боле́зненное пове́трие сие́, неду́гующих же исцели́ти и здра́вие пода́ти; мо́лим Ти ся, услы́ши и поми́луй.

Молитва во время губительного поветрия и смертоносныя заразы

Бо́же Вели́кий и Вы́шний, Благоутро́бный и Человеколюби́вый Влады́ко, услы́ши нас недосто́йных рабо́в Твои́х, во мно́жестве ми́лости Твоея́ и низпосли́ нам по́мощь Твою́ во вре́мя наше́ствия боле́зни губи́тельныя на род челове́ческий, Твое́ю Кро́вию иску́пленный.
Ве́мы Го́споди, яко согреши́хом пред Лице́м Твои́м и грехо́м на́шим несть числа́ . Но умилосе́рдися и отврати́ от нас гнев Твой пра́ведный на ны дви́жимый. Не прогне́вайся на ны зело́ , Ты бо рекл еси́ , яко ра́дость быва́ет на небеси́ о еди́ном гре́шнице ка́ющемся. Приими́ ны́не и на́ше покая́ние, сле́зы и смире́нныя моли́твы возноси́мыя из глубины́ серде́ц на́ших пред святы́м олтаре́м Твои́м.
О́тче щедро́т, Бо́же вся́кого утеше́ния, укрепи́ ны моли́твами Преблагослове́нныя Влады́чицы на́шея Богоро́дицы, си́лою Честна́го и Животворя́щего Креста́ , свята́го великому́ченика и цели́теля Пантелеи́мона, святителя Луки, исповедника Кры́мскаго, святы́х враче́й и цели́телей на́ших: Ага́пита, Дамиа́на, Ипа́тия Пече́рских и Все́х святы́х земли́ на́шея и прекрати́ боле́зненное пове́трие и отжени́ от нас вся́кую боле́знь и не́мощь, да изба́вльшеся от вся́кия напа́сти Руко́ю Твое́ю кре́пкою, порабо́таем Ти со вся́ким благодаре́нием. Да я́ко и ны́не причаща́ющеся Твоего́ неизглаго́ланнаго Человеколю́бия, пое́м и сла́вим Тя, Творя́щаго вели́кая и чу́дная, сла́вная же и изря́дная.
Я́ко Ты еси́ Исто́чник исцеле́ний, Бо́же наш, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́ и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

 
Прощена неділя: простити непростиме

Прощена неділя: простити непростимеІнформаційно-просвітницький відділ УПЦ публікує перший випуск із циклу «Великий піст: крок за кроком з отцем Олександром Клименком», присвячений Прощеній неділі.
«Підготуймо себе до героїчних вчинків. Протягом Великого посту, починаючи з цього дня, ми будемо пробувати простити нашим ближнім непростимі речі. Тому що справжнє прощення виникає лише тоді, коли це подвиг, коли це вихід за рамки зони комфорту», — пояснює протоієрей Олександр.

Радості вам у Христі, дорогі брати і сестри! Сьогодні ми розпочинаємо цикл бесід, які будуть присвячені Великому посту.
Ми з вами вже за мить, за мить входження до непізнаного, тому що щоразу, наближаючись до Великого посту, ми дотикаємося до нових себе.
Ми готувалися, переживали. Переживали через різноманітні життєві бурі і скорботи, радості, але підходячи до Великого посту, розумієш: все треба переживати по-новому.
Не даремно Православна Церква нагадує нам саме сьогодні про головний критерій того, чи готові ми вступити в цю область — про прощення.
Навіть у маленькій родині розуміють: прощення не може працювати лише в одну сторону. До прикладу, якщо в родині син або донька бігають постійно просити прощення в батьків. Таке прощення працює в один бік і не приносить користі всій родині. Уявімо собі, коли і тато підійде до своїх дітей, знаючи за собою багато огріхів і у спілкуванні з дітьми, і у стосунках з мамою, зі своїми батьками, визнає свою неправоту.
Такий підхід до власного духовного світу: просити пробачення навіть у найменших — зцементує родину так, що вона відчує себе по-новому, цілісною.
Дитина просить пробачення в тата, мама просить пробачення у чоловіка, тато просить пробачення у дітей. Ми всі — велика сім'я, велика родина. І в Прощенну Неділю Церква закликає нас попросити пробачення у всіх і в кожного.
Якщо ви будете просити пробачення у ближніх, я надіюсь, що стосунки між нами набудуть нормального вигляду.

 
Б Е С Е Д А НА ВСЕБЛАЖЕННОЕ УСПЕНИЕ ПРЕНЕПОРОЧНОЙ ВЛАДЫЧИЦЫ НАШЕЙ БОГОРОДИЦЫ И ПРИСНОДЕВЫ МАРИИ СВЯТИТЕЛЯ ГРИГОРИЯ ПАЛАМЫ, АРХИЕПИСКОПА ФЕССАЛОНИКИЙСКОГО

Б Е С Е Д А НА ВСЕБЛАЖЕННОЕ УСПЕНИЕ ПРЕНЕПОРОЧНОЙ ВЛАДЫЧИЦЫ НАШЕЙ БОГОРОДИЦЫ И ПРИСНОДЕВЫ МАРИИ СВЯТИТЕЛЯ ГРИГОРИЯ ПАЛАМЫ, АРХИЕПИСКОПА ФЕССАЛОНИКИЙСКОГОНастоящее мое слово к любви вашей вызывается и любовию, и необходимостью. Я говорю не потому только, что, по причине своей любви к вам, желаю, чтобы спасительное слово достигло вашего боголюбивого слуха и, таким образом, напитало ваши души; но и потому, что мне весьма необходимо, совместно с похвалами в церкви, излагать величие Приснодевы и Богоматери. И как желание, будучи сугубым против обыкновенного, побуждает и склоняет, так и неизбежная необходимость вынуждает; хотя слово не может постигнуть того, что выше всяких слов, подобно тому. как глаз не может пристально взирать на солнце. А поскольку не свойственно говорить о том, что выше слов, то любовь к Богоматери должно освящать по преимуществу песнопениями. Если "честна смерть преподобных" (Пс.115, 6), и "память праведнаго с похвалами" (Притч. 10, 7), то насколько более - память Святейшей святых, чрез Которую - всякое освящение святым, - память Приснодевы и Богоматери, которую (память) нам прилично сотворить с величайшими благохвалениями? Мы ныне празднественно творим святое Успение, или преставление, чрез которое Умаленная на краткое время пред Ангелами, превзошла без сравнения Ангелов и Архангелов, и сущие над ними премирныя Силы, Своей близостию к Богу и от века предначертанными и совершившимися над Нею чудными делами. Ибо ради Нее были предречения богодухновенных пророков, чудотворения, предуказавшие на великое чудо вселенной - Сию Приснодеву и Богоматерь; установления Духа, разнообразно прообразовавшие будущую действительность; обетования о рождении Имеющей родить бессеменно Рождаемого от Бога Отца предвечно... Царь всяческих возжелал таинственной красоты Приснодевы, как предрек Давид, и в Нее вселилась воплотившаяся Сила Всевышнего не чрез мрак и огонь, как Богодухновенному Моисею, и не посредством бури и облаков, как пророку Илии явила Свое присутствие; а непосредственно, без всякой завесы Сила Вышнего осенила всепречистое и девственное чрево. Так несказанно вселилось в Нее и из Нее произошло облеченное плотию Слово Божие, и "на земли явися и с человеки поживе" (Вар. 3, 38), обожив нашу природу и даровав нам, согласно с Божественным апостолом, то "в няже желают Ангели проникнути" (1 Пет. 1, 12), и в этом - чудное прославление и пречестная слава Этой Приснодевы.
А какое слово в состоянии изъяснить то, что было после неизреченного рождения? Ибо, содействовавшая и сострадавшая свыше произведенному чрез Нее истощанию Слова Божия, Она и спрославляется вместе с Ним, по достоянию сопревозносится, прибавляя величия к чудным величиям. Но и по восшествии на Небо Воплотившегося из Нее, Она, по доставленному Ей от Него, превосходящему ум и слово величию, как бы соревновала Ему многообразными подвигами и молитвами, а также попечениями о всем мире, ободрениями проповедников во всех концах земли; и вообще для всех Она была единственной опорой и утешением, всячески содействуя благовестию Евангельскому и, ясно являя Сама на Себе и жизнь исполненную борьбы, и господство над умом и словом. Поэтому, конечно, живоносна и смерть Ее, переводящая в Небесную и бессмертную жизнь; и воспоминание ее есть радостный праздник и всемирное торжество. Руками Сына Ее был принят Богоносный дух Приснодевы; Им же немного спустя, и родственное то тело было переселено в вечную и Небесную обитель. Все это справедливо и вполне приличествовало. В самом деле, многие удостоились от века Божественного благоволения, славы и могущества, как и Давид говорит: "мне же зело честни быша друзи Твои, Боже, зело утвердишася владычествия их. Изочту их, и паче песка умножатся" (Пс. 138, 17, 18). "Многи дщери, - по Соломону, - стяжаша богатство, и многи сотвориша силу" (Притч. 31, 30). Сия же - Пречистая Дева и превознеслась над всеми и всем: Она единая, ставши между Богом и родом человеческим, сотворила Бога Сыном человека, а людей соделала сынами Божиими; Она соделала землю небом и обоготворила род человеческий; Она единая из всех превыше всякаго естества явилась Матерью Бога по естеству, а чрез несказанное рождение стала царицей всякой сущей в мире и премирной твари, и, возвышаясь таким образом над подчиненными Ей чрез Нее Самое, и, делаясь Сама причастницей высшего избрания чрез Божественного Духа, Она является высочайшей из превознесенных и блаженнейшей царицей блаженного рода.

 
<< Перша < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Остання >>

Сторінка 2 з 415

Реклама

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні990
mod_vvisit_counterВчора1385
mod_vvisit_counterМісяць2375
mod_vvisit_counterЗа весь час3013114

Зараз онлайн: 28
Офіційний сайт Черкаської єпархії УПЦ