Мить нашого життя

Калейдоскоп новин

Відеомолитва


Мультимедіа

Православні медіа-ресурси

Баннер
Баннер
Монастыри и храмы УПЦ
Баннер
У Смілі християни всіх конфесій засудили недільний гей-парад у Києві
19.06.2017 06:58

У Смілі християни всіх конфесій засудили недільний гей-парад у Києві18 червня у центрі Смілі відбулася акція протесту проти насадження в Україні західних моральних цінностей, зокрема легалізації так званих секс-меншин. Як відомо, кульмінацією цієї пропаганди став учорашній гей-парад, який пройшов центром української столиці.

Акція протесту зібрала християн усіх конфесій, які сьогодні зареєстровані у Смілі. Поруч із православними священиками своє рішуче слово проти потурання та насадження содомії в Україні висловили протестанти, які прийшли на акцію зі своїми маленькими дітьми, цілими родинами.
Учасники зібрання одноголосно прийняли резолюцію з вимогами до Президента України, владних структур, народних депутатів, усіх небайдужих людей поставити міцний заслон пропаганді аморальності, розпусти під гаслами свободи та демократії.
Акцію протесту доповнили виступи церковного та дитячого хорів Свято-Миколаївського храму міста Сміла, а також аматорських виконавців.
Акція засвідчила готовність смілянських християн разом відстоювати християнські цінності попри існуючі догматичні розбіжності та погляди.

Прес-служба Черкаської єпархії УПЦ

 
Звернення Предстоятеля УПЦ до вірних чад та до представників Київської міської влади щодо спроб провести у Києві акції з пропагандою статевих пороків
16.06.2017 05:57

У зв'язку з появою інформації про організацію в нашій столиці так званого «Маршу рівності», у якому 18 червня цього року хочуть взяти участь люди, які називають себе ЛГБТ-спільнотою, звертаюся до всіх вірних чад Української Православної Церкви із закликом до підсиленої молитви, аби цей гріховний задум не осквернив нашу землю та не став причиною прояву великого гніву Божого, як колись над стародавніми містами Содомом і Гоморрою (див. Бут. 19, 4-11).
Викликає страх слово Святого Апостола Павла, який говорить про праведний суд не лише над тими, хто вчиняє гріх плотської нечистоти, але й особливо над тими, хто спонукає до цього інших (див. Рим. 1, 27). У час, коли наша країна потерпає від збройного протистояння на Донбасі, українському народу слід у щирій молитві просити Божої милості і благословенного миру. А ті ж, хто замість виправлення свого життя намагаються пропагувати свої гріхи шляхом так званого параду, несуть особливу духовну відповідальність за те, що благодать Божа оминатиме нашу землю, осквернену пороками, про які, за вченням Слова Божого, навіть соромно і говорити (Єф. 5,12).
Так званий Марш рівності не є особистим виявом погляду на стать. Він завдасть непоправної шкоди моральному і психічному здоров'ю молоді, підлітків та дітей. Організатори цього «маршу» не мають жодного морального права нав'язувати свій світогляд іншим. Наш український народ віками живе, дотримуючись християнських моральних норм та традиційних сімейних цінностей, що є основою формування здорового суспільства і сильної держави. Тому цілком зрозумілим є різкий загальний протест вірян Української Православної Церкви проти проведення подібних акцій.
Поважаючи кожну людину, християни мають чітко і недвозначно висловлюватися проти пропагування гріха і зневаги до християнських чеснот. Адже пропагуванням гріховних збочень виказується зневага до людської особистості, створеної за образом і подобою Божою. Безглуздою є ідеологія, яка намагається урівняти гріх з даним Богом дарунком свободи.
Саме тому, звертаюся до Київської міської влади дослухатися до думки віруючої громади столиці та не допустити проведення так званих гей-парадів і подібних їм ганебних заходів.
Разом з тим, благословляю 18 червня у всіх храмах та монастирях Української Православної Церкви піднести молитви, щоб Господь не допустив на українській землі відбутися парадам і маршам з метою пропагування гріховного способу життя, про який Біблія застерігає карою Божою і в цьому віці, і в майбутньому.

+ОНУФРІЙ,
МИТРОПОЛИТ КИЇВСЬКИЙ І ВСІЄЇ УКРАЇНИ,
ПРЕДСТОЯТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ

14 червня 2017 р.

 

http://news.church.ua/2017/06/14/zvernennya-predstoyatelya-upc-do-virnix-chad-ta-do-predstavnikiv-kijivskoji-miskoji-vladi-shhodo-sprob-provesti-u-kijevi-akciji-z-propagandoyu-statevix-porokiv/

 
Как провести Петров пост?
12.06.2017 06:30

Как провести Петров пост?Наступил Петров пост, по-другому его еще называют пост апостольский. Мы знаем, что он заканчивается праздником святых первоверховных апостолов Петра и Павла. Мы знаем, что это пост летний, не такой строгий, как Великий или Успенский, что в это время уже появляются первые свежие овощи, поэтому этот пост в целом легкий. Но, к сожалению, для многих православных христиан этим и заканчиваются смыслы Петрова поста.

Попоститься — вот отгуляли Пятидесятницу, наелись скоромного, можно теперь и поговеть. Надо причаститься, поисповедоваться, ну как положено в посты. А для некоторых как и нет этого поста, ну, говорят — «не Великий же пост, нам некогда (нет сил, времени etc.) поститься «все время».
Думается, что было бы гораздо логичнее посвятить время этого поста осмыслению апостольства в Церкви. Даже так — посвятить деятельному осмыслению.
Прошу понять меня правильно. Было бы слишком дерзновенно взять на себя без благословения апостольское звание, равноапостольных святых не так много в Месяцеслове. Но, тем не менее, каждый христианин все равно должен быть служителем Слова Божия. Слово Христово, сказанное апостолам при Вознесении: Идите, научите все народы, крестя их во имя Отца и Сына и Святого Духа, уча их соблюдать все, что Я повелел вам; и се, Я с вами во все дни до скончания века. Аминь» (Мф.28:19,20) – определило главную апостольскую задачу.

 
Как не верить после Победы?
07.06.2017 06:15

Как не верить после Победы?Если Бог любит людей, то почему Он позволил фашистам уничтожать евреев в газовых камерах? А как Он мог не заступиться за христиан в Северной Корее, группу которых однажды при режиме Ким Чен Ира живьем закатали в расплавленный асфальт? А где Он был, когда большевики сдирали со священников кожу, сажали их на кол, окунали в прорубь или поджаривали на медленном огне? Таких вопросов – великое множество. На эту тему пишут богословские трактаты с цитатами святых отцов, но «Ахиллу» ценят именно за отсутствие семинарщины, за интонации живой речи, поэтому попробую ответить самыми простыми словами.


Человеческие мучения трудно совместить с благостью Божьей. Любая война приносит страдания. Но говорить только о ее страданиях, все равно, что рассказывать о Страстях Христовых, не упоминая Его Воскресения. Тогда остается только мучительное неизбежное умирание, жалкое, униженное, испуганное и беспомощное. В богослужебных текстах за описанием мук Христа всегда следует весть о Пасхе. Этим размыкаются границы земного, и дается место торжеству вечной жизни, радости и любви.
Миллионы людей гибнут на войне. Но эти люди еще и совершают подвиги — жертвуют собой, спасая других, делятся едой, одеждой, часто отдавая последнее. В концлагере русская женщина пошла на казнь вместо своей соседки по бараку, еврейки, потому что у той на воле оставалась дочь. На этот сюжет Андрей Кончаловский снял фильм «Рай», получивший приз на Венецианском фестивале. Священник Максимилиан Колбе в Освенциме отправился за другого заключенного в бункер на голодную смерть. Как это случилось, показано в фильме Кшиштофа Занусси «Жизнь за жизнь». Таким образом, на войне возможны такие поступки, мысли и чувства, до которых человек никогда не поднимется в мирное время. Сколько легло в землю искалеченных тел, но сколько душ вошло в Царствие Небесное. Сколько примеров героизма и святости, которых не было бы, если бы Бог не попустил случиться войне. Война — великое горе, но оно нередко пробуждает лучшие человеческие качества – отвагу, мужество, самоотверженность.

 
У Свято-Троїцькому Мотронинському монастирі відбулися урочистості на честь храмового свята
05.06.2017 13:21

У Свято-Троїцькому Мотронинському монастирі відбулися урочистості на честь храмового свята5 травня, на другий день свята Трійці, традиційно сотні прочан з'їхалися до Свято-Троїцького Мотронинського монастиря, де відбулися урочисті церковні заходи на честь головного престольного свята цієї історичної обителі.

Святкову Божественну літургію на монастирському подвір'ї просто неба очолив Високопреосвященніший Митрополит Черкаський і Канівський Софроній, разом з яким служили представники духовенства Черкаської, Уманської, Кіровоградської єпархій.
По завершенні літургії відбулася хресна хода довкола головного монастирського храму, а Владика особисто окропив численних парафіян свяченою водою і привітав усіх присутніх з сьогоднішнім великим святом.
На запрошення настоятельниці монастиря ігумені Іларії гості обителі пригостилися святковою трапезою.

Прес-служба Черкаської єпархії УПЦ

 
<< Перша < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Остання >>

Останні коментарі

Реклама

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1093
mod_vvisit_counterВчора2197
mod_vvisit_counterМісяць45792
mod_vvisit_counterЗа весь час1585789

Зараз онлайн: 44
Офіційний сайт Черкаської єпархії УПЦ